Wij werken op een treinstation en nu hebben ze de werktijd verlengd zonder overleg mag dat?

Wij werken dus op een treinstation in een winkel nu hebben ze onze werktijden verlengd naar kwart voor 11 alleen de beveiliging is er maar tot 10 uur mogen ze dan van ons verwachten dat we blijven tot kwart voor 11?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat 10 uur 22.00 is en kwart voor elf 22.45 is? Sochtends zie ik het probleem niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee klopt ik bedoel 's avonds sorry.

Het beste antwoord

In je arbeidsovereenkomst staat als het goed is het aantal uren dat je werkt. Als je nu opeens langer moet werken, moet dat wel met jullie overeengekomen worden. Je moet ook een aangepaste arbeidsovereenkomst krijgen. Ik neem toch aan dat je wel meer betaald krijgt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hebben onze arbeidsovereenkomsten nooit ontvangen.