Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke partij die niet in het kabinet zit steunt de partijen die er niet zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
561
ronron1212
11 jaar geleden
Wat vraag je nu deze vraag is erg onduidelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat heet begrijpend lezen oke
Antoni
11 jaar geleden
Toch kan een toelichting wel meer duidelijkheid geven. Kan je misschien met een voorbeeld uitleggen wat je bedoelt? En kan je uitleggen wat je bedoelt met "partijen die er niet zijn"?
ronron1212
11 jaar geleden
blendi12 dan moet hij wel te lezen zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of begrijpelijk schrijven? Er zitten momenteel helemaal geen partijen in het kabinet. Nul, Nada, Noppes. Dus alle partijen zitten niet in het kabinet. Er zijn een paar lijstverbindingen, dat zou je als onderlinge steun kunnen opvatten. Partijen 'die er niet zijn' daar stel ik mij brinkman's DKP bij voor (een partij die niet in de kamer zit).
Allerlei partijen hebben vergelijkbare ideeen met Brinkman, dus in zoverre steunen die partijen 'zijn' ideeen. Als dat is wat je bedoeld, is dit het antwoord... Als dat het niet is, moet je toch een uitgebreidere Jip en Janneke toelichting schrijven omdat 'wij' blijkbaar niet goed genoeg lezen om je vraag te begrijpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Adrie: er is nog altijd een demissionair kabinet-Rutte. Ik weet niet of de vraag daarover ging, maar er IS een kabinet. Alleen weet ik inderdaad niet wat VS bedoelt met "partijen die er niet zijn" Kun je dat uitleggen, Blendi?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ha, die Blendi12;

Partijen 'die er niet zijn' hebben logischerwijze ook geen steun nodig. De rol die is weggelegd voor partijen die niet aan een kabinet deelnemen is oppositie voeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding