Dit is zo niet te zeggen.

Als je helemaal niet kunt werken, is de uitkering 75% van het minimum(jeugd)loon.
Het BRUTO minimumjeugdloon voor een 18-jarige is euro 662,55/maand daar 75% van is euro 496,91. Dat is dus het brutomaximum bij een volledig recht op Wajong

Hoeveel daarvan af gaat om de nettouitkering over te houden, is niet precies te zeggen.
Computoon
11 jaar geleden
Dat hangt af van je situatie. Kijk eens naar deze rekenhulp, daar kun je je gegevens invullen: http://www.uwv.nl/wajong/fasevragen/mijn_inkomen_tijdens_wajong/rekenhulp_wajong.aspx

De bruto uitkering voor een 18-jarige die niet kan werken en ook niet naar school gaat, is 512 euro. Als je naar school gaat of studeert, is dat 181 euro. Wat het netto precies is, weet ik niet. Als je erbij werkt kan je uitkering naar beneden aangepast worden, ook dan kun je bovenstaande site gebruiken om uit te rekenen waar je bruto inkomen dan ongeveer op uitkomt.