Waar kan ik op terugvallen wanneer mijn werk als uitzendkracht stopt? Waar heb ik recht op?

Ik werk voor een uitzendbureau en heb net een huurhuis toegewezen gekregen. Nu ben ik een "vaste" uitzendkracht voor het bedrijf waar ik werk en heb een kleine kans op een vaste baan.

Dit is de eerste keer dat ik een huis huur dus is er voor mij op het gebied van uitkeringen etc weinig duidelijk.

Ik betaal rond de 1000 euro aan vaste lasten(huur,GWL,tv). Dit kan ik momenteel makkelijk betalen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Hoi Gast124519
Toevallig dat ik een paar maanden geleden, ongeveer dezelfde vraag heb gesteld. Misschien heb je wat aan de antwoorden:
http://www.goeievraag.nl/vraag/financien-werk/carriere-werk/raak-vermoedelijk-baan-kwijt-recht.341077

Antwoorden (1)

Als je voldoet aan het voorgeschreven aantal maanden werk over de laatste9ik dacht) 5 jaar kom je in aanmerking voor WW. Dit kun je bekijken op www.werk.nl
Je moet je daar inschrijven, kom je niet in aanmerking voor ww dan zul je misschien bijstand aan moeten vragen.
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had nooit gewerkt en kreeg wel een uitkering.
anneliez
11 jaar geleden
Dat kan, maar dan is het geen WW uitkering