Is het mogelijk om geld te storten op een rekeningnummer als je zijn pinpas ervan niet hebt? Maar je weet wel de gegevens ervan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (3)

Lijkt mij wel
Als je gewoon het reknummer weet en de naam dan kan je er gewoon op storten
via je eigen reknummer via internet of via de bank aan de balie.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat kan niet Jjcaler
capthavoc
11 jaar geleden
dat kan, even naar een bank lopen en cash geld storten op de gewenste reknummer
is wat omslachtig maar het kan
maar wie heeft er tegenwoordig geen reknummer ?
Ja dat kan zeker. Je hebt geen pinpas nodig om geld te storten op een rekening. Je hebt alleen een bankrekeningnummer nodig en de naam van de rekeninghouder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan gewoon. Wel kan het geld kosten.

De ING zegt hierover bv:

Antwoord

Terug naar resultaten

Wat kost geld storten op het ING-kantoor?

Geld storten kan eenvoudig bij een stortautomaat of aan de balie van een ING-kantoor, postkantoor en postkantoor in winkel.

Een storting op uw eigen rekening is tot en met de 6e storting binnen een kalenderjaar gratis. Vanaf de 7e storting binnen een kalenderjaar wordt er € 5 per storting in rekening gebracht.

Het storten van contant geld op een Groeirekening, Kinderrekening, Jongerenrekening en Studentenrekening is gratis.

Stortingen op de rekening van iemand anders kost € 10 per storting.