Bij mij in de buurt is geen bijbaan te vinden, ik heb wel wat extra geld nodig, wat kan ik doen?

Ik ben een 19 jarige student, (begin aan een secretaresse opleiding) mijn leeftijd is ongetwijfeld een belemmering voor het vinden van een bijbaan. Hoe ouder hoe duurder.. Ik moet mijn studie zelf bekostigen en zo ook de huur, boodschappen rekeningen en dergelijke. Nu ben ik al meer dan een maand op zoek naar een bijbaan (omg tiel) maar ik kan maar niks vinden wat ik kan combineren met mijn studie. Wat kan ik nu nog doen? natuurlijk blijf ik zoeken. Er moet toch iets zijn..

Weet jij het antwoord?

/2500

19 is niet te oud voor een bijbaan hoor !! Misschien wel om als zaterdaghulp aan de kassa in de suoermarkt te zitten, maar je zou bv de horeca kunnen proberen. Om 's avonds te werken mag je volgens mij niet eens jonger zijn dan 18.

de meeste bedrijven zijn niet op zoek naar iemand die nog moet beginnen met een studie. Eerst een baan, maakt niet uit wat, om geld in het laatje te krijgen .... totdat je wat verder bent in je opleiding. Dan zal er waarschijnlijk meer animo zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100