geldigheidsduur waardebon

Hoe lang is een bon geldig als er geen datum op de bon wordt vermeld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (10)

als er helemaal niks opstaat verloopt hij niet
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was ook mijn idee.+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of hij is dan sowieso niet geldig ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nog ergens een bon uit de tijd van de guldens. Ik wed dat die niet meer geldig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou die niet geldig zijn. Dat we van muntsoort veranderd zijn heeft toch geen invloed op uitstaande vorderingen?
Dat hangt er vanaf van welke actie 't is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een cadeaubon bedoeld, deze zijn zonder datum onbeperkt geldig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je op de site van giftfor2 kijkt, kun je checken hoe lang je bon geldig is.
Kijk op de site (zie bron) bij "giftfor2 gekregen". Op deze site kun je ook zien wat je allemaal met deze bon kunt doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me toch veel eenvoudiger de datum op de bon te vermelden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit gaat (zie trefwoorden) om een Giftfor2-bon. Deze bonnen worden vaak bijv. als alternatief kerstpakket gegeven. Je kunt via internet met de code van je bon, zelf beslissen op wat voor manier je je bon wilt besteden (binnen de keuze-opties van Giftfor2).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry Ruth,heb ik weer eens over heen gelezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent niet de enige :-)
Als er geen datum op vermeld staat dan is hij onbeperkt geldig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onbeperkt, dan had het verkoop punt er een datum op moeten zetten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een cadeaubon is in ieder geval 5 jaar geldig als er geen verloopdatum op staat maar wel een afgiftedatum.
Echter, hoe langer je hem houdt, hoe minder de Euro waard is.
Is het niet handig hem lekker in de opruiming om te zetten in iets waar je blij mee bent?
Op dit moment kun je veel voor je geld krijgen.
Trakteer jezelf eens lekker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tot je em niet afstempeld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er geen datum op staat verloopt hij niet. Goed kijken bij de kleine lettertjes hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ook eventueel het maatschappij bellen en vragen.
Misschien hebben ze wel een geldiheidsduur?

Bel ff gewoon.