ik krijg 4,15 euro bruto bij albert heijn. maar hoeveel euro is dat in het netto per uur?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoeveel uur per week
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als er verder geen bijzonder omstandigheden zijn, komt je netto salaris ook uit op 4,15 per uur. Ik ben er daarbij wel vanuit gegaan dat je verder geen inkomsten hebt.
De oorzaak dat netto hetzelfde is als bruto komt doordat je zo weinig verdient en zo de heffingskorting (nog) niet te boven komt.
In onderstaande link kun je het zelf nog eens uitrekenen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
krijg wel 65 zakgeld en kleedgeld van mijn moeder per maand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vast zonder loonstrookje, telt niet mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Over het algemeen tellen slechts inkomsten uit arbeid mee voor de bepaling van te betalen loonbelasting /inkomstenbelasting.
Indien je bijvoorbeeld giften (zoals zakgeld) of schenkingen krijgt die boven een bepaald normbedrag ligt (van ouders aan kinderen ligt dat echter ruim boven duizenden euro's) moet je schenkbelasting betalen.
Maar dat is iets totaal anders dan waar je werkgever en de loonbelasting mee te maken heeft. Die gaat alleen over je arbeidsloon niet over schenkingen en giften. Die (giften) hebben nooit invloed op je loonstrookje.