Is het mogelijk op verzoek je nieuwe wachtwoord bij de ING bij een ander postkantoor op te halen?

postkantoor waar ik het nu moet afhalen ligt totaal niet op mijn route, een andere wel.

11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kom hem bij de bank zelf afhalen. Ook ing. Is dit bij jou niet mogelijk?

Het beste antwoord

Ja, dat is mogelijk.
Dat staat ook op het aanvraagformulier, als ik mij het goed herinner.
Ik weet wel dat ik een postagentschap "naar keuze" kon opgeven.
Men kijkt naar postcodes, maar waar ik naar toe zou moeten is in een winkelcentrum waar ik bijna nooit kom.
Maar dat is al een tijd geleden.
Tegenwoordig staat er:

Met uw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord heeft u toegang tot Mijn ING. Het is dan ook belangrijk dat alleen u deze inlogcodes kent. Uit veiligheidsoverwegingen ontvangt u uw gebruikersnaam op een andere manier dan uw wachtwoord. Uw gebruikersnaam komt per post. Het wachtwoord ontvangt u per sms-bericht.

En dat heb ik de laatste keer gedaan.
Heel handig, per sms.