Ik ben een beginnend bestuurder, wat is de goedkoopste verzekering die ik kan nemen ?

ik heb een peugeot 106

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ha, die Mikeyboy;

Teveel variabelen om zo even een antwoord op te kunnen geven. Als je brommer hebt gereden wil je oude verzekereaar vaak nog wel eens een starterskorting geven. Je hebt in ieder geval een verstandige keuze gedaan door een auto te kiezen die sowieso vanwege de gunstige prijs en het lage gewicht betaalbaar te verzekeren is. Er zijn waarschijnlijk wel websites te vinden waar je de diverse aanbieders kunt vergelijken, maar staar je niet blind op een paar knaken verschil in premie; let ook op de dekking en hoe snel en hoe hoog je no-claimkorting opbouwt en vast kunt houden. En sluit vooral ook een inzittenden verzekering af; kost weinig extra maar kan veel ellende voorkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Neem contact op met een verzekeringsadviseur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je lid bent van de ANWB is die verzekering een goede optie. Verder hoor ik goede verhalen over Ditzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Let ook even op de algemene voorwaarden; minstens wel zo belangrijk.

Stel je krijgt een laag maandelijkse tarief maar er zit een hoog eigen risico aan verbonden. Kun je achteraf nog duur uit zijn. Dus alles even tegenover elkaar afwegen.

Had zelf altijd bekende verzekeringsmaatschappijen. Hoorde deze zomer over een goedkoop en goede verzekering bij de Hema (online). Dus misschien even checken wat in jouw geval de Hema kan doen.