afhankelijk van het jaarverbuik, misschien heb je via onderstaande bron een indiccatie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

dat valt niet uit te zoeken dan zou je alle leveranciers met allemaal dezelfde (1, 2 ,3 jarig contract ,vast, variabel , en niet de actie tarieven naast elkaar moeten leggen) dan ben je wel ff bezig...ik werk er bij eentje en nee het is niet de goedkoopste XD
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hier kun je goed de verschillen bekijken en tegelijk zien wat je anders kwijt was geweest.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit verschilt per huishouden. Je kunt op een energievergelijkingssite uitzoeken wat voor jou het voordeligste is. Houd wel je energieverbruik bij de hand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is inderdaad niet makkelijk uit te zoeken en NEE, de site`s die beweren het voor jou uit te zoeken online zijn ook onbetrouwbaar. Overal offertes opvragen over dezelfde periode etc en heeeeeel goed de kleine lettertjes lezen!
Succes!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De zon, hoewel de wind ook voordelig kan zijn maar niet zo betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik opteer voor een zgn. wind&zonne collector array.
Meestal als het zonnig is staat er weinig wind. Meestal als het winderig is is het wat bevolkter.

Een ideale combinatie dus. Samen met wat accu's kun je voor een klein huishouden makkelijk voorzien in de energie behoefte.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een voor jou situatie voordelige leverancier kun jelaten uitzoeken op onderstaande link