hoeveel kost een engelse kostschool?

weten jullie hoeveel het kost om naar een Engelse kostschool te gaan??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Prijzen verschillen per school, per verblijf (wil je er 7 dagen per week zitten, of maar 5 nachten of nog minder), etc. Kortom met de weinige informatie die jij geeft kan er moeilijk een antwoord gegeven worden.

Hier ter indicatie een link naar de prijslijst van St. Margarets Bushey school met ingang van september 2012

http://www.stmargaretsbushey.org.uk/sitefiles/upload_docs/FEES_2012_2013.pdf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hogwarts schijnt onbetaalbaar te zijn...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik bedoel voor een jaar, en 7 dagen per week.
de school maakt niet zoveel uit...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, dan kun je in de bijgevoegde pdf kijken, daar worden wel bedragen genoemd.