Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand die mee rijdt met de chauffeur om dingen thuis te leveren, ook normaal aan het werk zijn in de winkel? (Karwei)

Lijkt me duidelijk, misschien mensen die bij de karwei werken en dit weten??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
583
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Want zoiets zou je wel willen doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nja ik niet, een vriend van me werkt nu bij de kwantum en moet vrijwel altijd mee op pad om dingen te leveren, vroeg me af of dit bij de karwei ook zo is want hij zou graag ook wel eens normaal in de winkel willen staan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Karwei levert helemaal niet zoveel en lang niet zoveel als kwantum.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik moest net bij Karwei zijn en heb het even voor je gevraagd, nee, de producten die thuis afgeleverd worden, worden niet bezorgd door medewerkers van Karwei, zij bellen daarvoor een bedrijf en die leveren de spullen bij de consument af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Karwei is geen eigen vervoerder en moet dus zaken uitbesteden.
Er gaat dus geen personeel mee van Karwei, doch alleen van de transporteur ( of een passagier die niet bij de bemanning hoort, een passagier is iets anders dan een bijrijder ).
Kwantum heeft daarentegen wel auto's lopen voor het distrigebeuren, maar besteed ook wel eens uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding