Is het mogelijk om na het aanvragen van een acceptgiro en het thuis ontvangen van die giro, toch nog de bestelling te annuleren?

Ik wil namelijk een jurk op internet bestellen, maar ik weet niet zeker of ik het wel geleverd wil hebben, want een dag later ga ik weer op wanhopige zoektocht naar een galajurk. Als ik dan iets gevonden heb, wil ik mijn plan B, dus de aangevraagde acceptgiro voor de bestelling, graag schrappen. Met andere woorden wil ik de ontvangen acceptgiro annuleren. Kan dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt altijd minimaal 7 dagen bedenktijd. Als je het product dan toch niet wilt hebben, kan je het gewoon weer terugsturen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Tuurlijk, je hoeft niets, ondanks de acceptgiro. Alleen voortaan een beetje beter nadenken wat je wel of niet wilt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerlijk gezegd snap ik niet precies wat je vraag nu is..

Maar! Internet aankopen kan je binnen 14 dagen zonder opgaven van rede terugsturen. En je krijgt je geld terug wanneer je al betaald hebt. En anders hoef je niet te betalen. Wel de verzendkosten of retourkosten komen voor jou rekening.

Toegevoegd na 4 minuten:
Volgens mij is die 14 dagen foutief en moet het toch 7 zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thx Yourbuddy :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit kost extra verzendkosten! Dus als je al 99% weet dat je het niet wilt, lijkt me dit een onnodige kostenpost idee. En ze heeft de acceptgiro al, dus dan is het waarschijnlijk eerst betalen en dan krijgen. Dan kan je vaak dus ook nog eens een maand wachten voor je je geld ook weer terug gaat krijgen….. :s
Zolang de acceptgiro niet is betaald zul je de jurk niet ontvangen. Dus je zit nergens aan vast.