_ loop binnen bij winkels
_hang pamfletten op in de buurt
_ga naar het bejaardentehuis
_vraag buren, vrienden , bekenden

Enz enz.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik weet trouwens niet wat jij een goede sponsor noemt maar elke euro is er een zou ik zo zeggen !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Borrels, braderieën, verjaardagen, markten... Mogelijke sponsors kom je overal in het wild tegen. Plaatsen waar overheerlijke happen en dranken worden geserveerd zijn echter favoriet. Sla dus daar je slag! Vertel iedereen die er maar over wil horen enthousiast je verhaal. En draag altijd ‘toevallig' wat sponsorformulieren op zak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
laat de kinderen zelf langs de deuren gaan. tijdens de opkomst of thuis. als alle mensen een paar euro geven heb je zo een paar honderd euro bij elkaar. je kunt natuurlijk zeggen dat ze minimaal 20 euro bij elkaar moeten sprokkelen. de meeste kinderen zijn zo fanatiek dat het dan wel lukt en natuurlijk en leuk prijsje voor degene die het meeste geld hebben opgehaald.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zorgen dat je elk jaar een leuke actie hebt. Hier in de buurt worden altijd velen oliebollen verkocht richting oud&nieuw, levert de plaatselijke scouting veel geld op! Je kunt ook iets anders maken&verkopen, of houd een markt... Ook zou je binnen de scouting kunnen kijken of iemand een vader heeft met een eigen bedrijf, om maar wat te noemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De lokale Rabobank altijd proberen die hebben daar potjes voor