Is de uitgifte van obligaties met een korting slecht voor de emitterende onderneming?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lieverd.. waarom stel je vragen die je zelf niet snapt??
Blijf gewoon jezelf!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huh ?? Die vraag snap ik geeneens. En volgens mij staat hij ook in de verkeerde rubriek ; lijkt me bedrijf en financieen.

Het beste antwoord

Nee waarom?
Het enige is, dat de obligatiehouders een vergoeding krijgen die onafhankelijk van het resultaat zijn. Zo kunnen obligaties een hefboomwerking hebben voor de aandeelhouders.
Maar luister naar Cruyff: ieder voordeel hep zijn nadeel en omgekeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hieronder een bron misschien dat je hier wijze van wordt.