Wat is het IBAN nummer van de Diamond Trust Bank Uganda Kampala?

Ik bedoel niet het BIC, die code heb is (DTKEUGKA)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet wat je in Uganda wil betalen, maar pas op voor oplichters.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een goede waarschuwing inderdaad. Die Afrikaanse zone blinkt niet bepaald uit in betrouwbaarheid.

Het beste antwoord

Een bank buiten Europa, in dit geval Uganda heeft geen IBAN-nummer omdat dit Europese Bankrekeningnummers zijn. De cliënt bij die bank zal in ieder geval een rekeningnummer hebben, wellicht is er naast dat rekeningnummer een bankcode nodig.
Ik heb in het vak gezeten en had je dan van daaruit kunnen informeren naar de standaardgegevens van Uganda. Helaas kan ik je uit mijn hoofd niet vertellen hoelang de rekeningnummers daar zijn en/of een bankcode, wellicht zelfs kantoorcode opgegeven moet worden. Er zal wel een BIC-code bekend moeten zijn, waarschijnlijk 8 (anders 11) posities.
Je zou de Diamond Trust Bank zelf om de gegevens moeten vragen in dit geval.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben er inmiddels achter dat er idd geen gebruik wordt gemaakt van iban.

Andere antwoorden (1)

Dat kun je zo niet zeggen. Een IBAN-nummer is een bankrekeningnummer met allerlei controlecijfers erin. Als je geld overmaakt, maak je het niet over naar een bank zelf maar naar een rekeninghouder bij die bank. Dat bedrijf/die persoon heeft een IBAN-nummer.
Computoon