Hoe lang duurt het geld overmaken in het weekend (ING)?

Ik heb gister (16:00) geld overgemaakt van ING naar een ander ING bank maar het moet morgen 8 uur al op die gene zijn bank staan lukt dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (3)

in het,weekend worden er geen transacties verwerkt. morgen ochtend staat het wel op die andere rekening
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Via internetbankieren staat het direkt op de rekening, ook in het weekend
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer worden betaalopdrachten uitgevoerd die in het weekend of op een feestdag vallen?
Op internationale feestdagen en in het weekend vinden er geen boekingen plaats bij de ING. Uw electronische betaaltransacties (bijvoorbeeld pin- en internet betalingen) worden op deze dagen wel via een reservering in uw saldo verwerkt. De boeking vindt de eerstvolgende werkdag plaats http://www.ing.nl/particulier/klantenservice/veelgestelde-vragen/betalen/betalen/snelheid-betalingsverkeer/ Zet dat er even bij, want wat je zegt klopt wel, maar mensen minnen graag als er geen bron is. Plusje van mij iig!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beter lezen Yvke, Als je klikt op de link die jij doorgeeft en dan het 1e antwoord staat er: Hoe snel wordt een overschrijving van een Betaalrekening van de ING naar een Betaalrekening van de ING verwerkt? Maakt u geld over met Mijn ING (internetbankieren) naar een andere ING-klant, dan staat het overgeschreven bedrag meteen op zijn of haar rekening. En het geld wordt direct van uw rekening afgeschreven
Dit gebeurt 24 uur per dag, 7 dagen per week. Dus ook in het weekend.
ik heb hemelvaartsdag een bedrag overgeschreven gekregen dat 5 minuten daarvoor was overgemaakt, ook van ING naar ING

Toegevoegd na 1 minuut:
wel via internet bankieren
11 jaar geleden
Geld wat je overmaakt via ING internetbankieren staat direct op de andere ING rekening ook in het weekend!