Wanneer worden betaalopdrachten uitgevoerd die in het weekend of op een feestdag vallen? Op internationale feestdagen en in het weekend vinden er geen boekingen plaats bij de ING. Uw electronische betaaltransacties (bijvoorbeeld pin- en internet betalingen) worden op deze dagen wel via een reservering in uw saldo verwerkt. De boeking vindt de eerstvolgende werkdag plaats
http://www.ing.nl/particulier/klantenservice/veelgestelde-vragen/betalen/betalen/snelheid-betalingsverkeer/
Zet dat er even bij, want wat je zegt klopt wel, maar mensen minnen graag als er geen bron is.
Plusje van mij iig!
20 mei 2012 18:46
Beter lezen Yvke, Als je klikt op de link die jij doorgeeft en dan het 1e antwoord staat er:
Hoe snel wordt een overschrijving van een Betaalrekening van de ING naar een Betaalrekening van de ING verwerkt?
Maakt u geld over met Mijn ING (internetbankieren) naar een andere ING-klant, dan staat het overgeschreven bedrag meteen op zijn of haar rekening. En het geld wordt direct van uw rekening afgeschreven Dit gebeurt 24 uur per dag, 7 dagen per week. Dus ook in het weekend.
ik heb hemelvaartsdag een bedrag overgeschreven gekregen dat 5 minuten daarvoor was overgemaakt, ook van ING naar ING
Toegevoegd na 1 minuut:
wel via internet bankieren