Als je 100.000 euro hebt buiten Europa, mag je het dan naar Nederland toe halen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Heb je dat geld ooit opgegeven aan de belasting? Meenemen mag niet storten we.

Antwoorden (3)

Ja hoor, waarom zou dat niet mogen? Of het verstandig is, is echter een tweede.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je mag op reis 10.000€ aan contant geld bij je dragen, per persoon. Alles wat je meer hebt dien je bij de douane aan te geven. Anders kun je beschuldigd worden van geldsmokkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het geld op een buitenlands bankrekening hebt staan, kun je deze overboeken naar je Nederlandse bankrekening.