Jongen van 18 geen baan , moet verzekering betalen. Tot augustus tegemoetkoming. Daarna moet over naar studiefinanciering hoe moet ik dat aanvragen?

Ik ben in het examenjaar vmbo t , september 2012 begint mijn mbo opleiding. En eind juli heb ik helemaal geen inkomen meer. Ik kan ook geen baan vinden . Ik solliciteer hier en daar. Maar word niet zo snel aangenomen , als jullie ook tips hebben voor een baantje in amsterdam dan appreciate ik dat

Weet jij het antwoord?

/2500

je kan altijd naar brabant gaan, en een wietpas aanvragen... verder zijn je ouders tot je 21ste verantwoordelijk voor je. stufi aanvragen kan bij de IBgroep, maar dat is niet veel als je thuis woont.

Bronnen:
http://www.ib-groep.nl/particulieren/default.asp

Je moet op de juiste plekken zoeken voor werk en actief solliciteren. Met jouw leeftijd kun je je het beste richten op horeca, benzinestations en callcenters. En hou een positieve instelling .'ik word niet snel aangenomen' daar kom je niet ver mee. Dus druk blijven zoeken! Je stufi kun je aanvragen op de site van IB groep. Hoeveel je krijgt is erg afhankelijk van wat je ouders verdienen. Het maandelijkse bedrag kan 78 zijn, maar als je ouders niet veel verdienen kan je maandelijkse stufi oplopen tot max. 380.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100