als je paypal gebruikt en je wil een aankoop doen. moet je dan geld over maken op je paypal rekening en dan betalen?

als je paypal gebruikt en je wil een aankoop doen. moet je dan geld over maken op je paypal rekening en dan betalen? Of gaat er direct geld van je bank rekening af. in het kort moet ik voor mijn aankoop geld op mijn paypal account zetten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Oorspronkelijk werkte paypal idd zo dat je eerst geld erop moest zetten en dat je vervolgens met paypal kon betalen. Tegenwoordig kun je bankrekening, creditcard ed aan paypal koppelen zodat paypal automatisch het bedrag dat je probeert te betalen met paypal van je bankrekening afboekt. Hier staat uitgebreid uitgelegd hoe je een bankrekening koppelt aan paypal. Staat hier gewoon uitgelegd hoe dat in z'n werk gaat. https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/cps/general/NLDDInstructions-outside

Nee, gaat gewoon van je gewone bank-of girorekening af.

Je kunt Paypal zo instellen dat het geld van je bankrekening wordt gehaald. Je hoeft dus niet per se eerst geld over te maken. Let wel: voor de betaling is een username/wachtwoord voldoende. Zo superveilig is het dus niet en het is zeer belangrijk dat je een goed en geheim wachtwoord kiest. Aan de andere kant doet paypal ook niet heel moeilijk als het misgaat. Ik heb ervaring met Paypal, betaal er best veel mee.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100