Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een schuldenformulier opvragen bij de bank?

Bij de rabobank om precies te zijn. Ik wil graag een formulier waarop staat dat er schulden zijn, ondertekend door de rabobank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik weet niet of de bank het moet ondertekenen, maar je schulden die bij het BKR Tiel zijn geregistreerd kun je wel alleen via bij de bank opvragen. Dat hoeft niet eens je eigen bank te zijn. Zie onderstaande link. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar kan ik dat formulier vinden? Kan ik niet gewoon naar de bank gaan en gelijk vragen of ze een formulier willen uitprinten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie uitleg op de link:
"Bij iedere bank in Nederland ligt onze consumentenbrochure 'Wat doet BKR voor mij?' Aan deze brochure is een aanvraagformulier gehecht waarmee u uw gegevens kunt opvragen. Dit aanvraagformulier vult u in." De bank heeft het klaarliggen voor de klant, ze hoeven het niet uit te printen.
Voor € 7,50 kun je bij de bank een uittreksel van het BKR (bureau krediet registratie) opvragen.
alleen de schulden die bij het BKR zijn geregistreerd staan daarop vermeld.
De bank zelf heeft hier geen overzicht van, natuurlijk wel van de schulden (hypotheek, persoonlijke krediet, doorlopend krediet, roodstand op je betaalrekening evt creditcard van de betreffende bank) die bij deze bank lopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding