waar zijn er nog echte vrijmarkten in april?

Ik wil graag in April op een vrijmarkt in Nederland gaan staan. Waar kan je deze nog vinden zonder dat je veel geld voor je kraampje moet betalen. Het moet hier ook een vrijmarkt betreffen voor iedereen, dus niet alleen kindervrijmarkt. Wie o wie kan mij helpen zodat ik mijn spulletjes kan verkopen op een vrijmarkt.

Heb nagedacht over koninginnedag in amsterdam maar zie het niet zitten om heel vroeg te moeten opstaan om een plekje te veroveren. Kan ook niet echt in de buurt overnachten dus dit is geen optie...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet OVERAL een plekje veroveren. Hier in ons dorp met 25000 inwoners kun je gewoon gaan staan maar ook daar moet je echt vroeg komen voor een mooie plek. Dus iets van 6 uur zijn ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en wat is bi jou in het dorp, 6 uur klink namelijk beter dan 4 uur haha dat vertelde de amsterdammers namelijk...

Antwoorden (1)

Gelukkig blijven de vrijmarkten in Nederland bestaan. Wat te denken van het Museumplein in Amsterdam en het centrum van Utrecht ? De Haagse vrijmarkt bijvoorbeeld in de Boekhorststraat met de voorafgaande Koninginnenach is bekend in heel Nederland. Natuurlijk heeft ook Rotterdam diverse vrijmarkten, zoals op de Blaak, Schiedamsedijk en Westersingel. De kunst van de vrijmarkt is om vooraf op internet rond te kijken waar je in een gezellige volksbuurt je spulletjes kunt verkopen. In deze buurten zijn de kosten voor de kraampjes laag en er is veel klandizie. Dus niet op de grootste en bekendste vrijmarkten gokken, maar goed zoeken naar gezellige vrijmarkten met een groot kopend publiek. Misschien kunt u uw vraag uitbreiden met de omgeving waar u graag op een vrijmarkt wilt gaan staan ? Dan komen er meer tips bij u binnen. Veel succes !