Zijn er trucjes om een boekenbon en een bruna gift card in geld om te zetten?

Ik kwam er vandaag toen ik mijn afschriften doornam achter dat er wel erg weinig geld op mijn rekening staat. Ik moet voor volgende week een cadeau kopen, maar daar heb ik op dit moment geen geld voor. Vanmiddag tijdens het opruimen kwam ik 2 bonnen tegen, 1 boekenbon en een gift card van de Bruna. Weet iemand of ik deze om kan zetten in geld?

Toegevoegd na 2 uur:
Aan de bonnen geven heb ik ook gedacht, maar het is iemand die absoluut niet van lezen houdt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je heb al een cadeau (bon) dus je hoeft er helemaal geen een te kopen.
Powergen
12 jaar geleden
Je kwam ze tegen bij het opruimen... kijk nog wel ff of ze inruilbaar zijn en niet over een datum zijn. (bv dat ze binnen 1 jaar moeten worden ingewisseld enz..)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maak daar maar 3 zielen van :P

Het beste antwoord

Koop er bij de Bruna een boek van (of meer, naar gelang de prijs). En breng die de volgende dag terug, omdat het toch niet het boek was wat bedoeld werd. Dan krijg je een aankoopgeld retour.
Amadea
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Slim...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus dan krijg je het contant terug en niet als zo'n kaartje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Zo had ik het ook bedacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik snap die minnetjes ook niet. Nog sneller is het om het bij de ene bruna te kopen en dan naar de volgende bruna te gaan om in te ruilen als dat mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet helemaal supernetjes wellicht, maar uiteindelijk is een boekenbon alleen maar geld dat je kunt gebruiken voor een boek, en je zult er maar ongewenst eentje krijgen......Dan is dit helemaal niet zo'n onelegante oplossing.

Andere antwoorden (5)

Lees de voorwaarden. Staat er in dat het niet in te wisselen is voor geld, kun je het dus ook niet inwisselen voor geld.

Toegevoegd na 1 minuut:
De cadeaukaart is sowieso niet om te wisselen in geld

Voorwaarden
•de cadeaukaart wordt niet teruggenomen, noch ingewisseld noch terugbetaald
•de cadeaukaart is niet bedoeld voor service-artikelen, kansspelen en tabak
•Bruna is niet verantwoordelijk in geval van verlies, diefstal, beschadiging of niet-geautoriseerd gebruik van de cadeaukaart
12 jaar geleden
dan is het toch makkelijk voor het cadeau voor volgende week.
Je geeft gewoon een boekenbon kado. Wel even inpakken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep!

Geef de bonnen uit en breng het later weer terug. Dan heb je contant geld!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simpele oplossing: koop een mooi boek of een ander leuk cadeau bij Bruna, met je bon(nen). Geen geld uitgegeven, bon(nen) kwijt èn leuk cadeau in huis.
Toch?

Toegevoegd na 10 minuten:
Nog een ander idee: vraag iemand in je omgeving die wèl van lezen houdt om de bon te ruilen tegen geld. Ik zou dat zelf bijvoorbeeld direct doen.

En dan nog dit: bij Bruna is meer te koop dan alleen boeken. Vaak ook wel cadeaus zoals pennen, adresboekjes, tijdschriften etc.

Toegevoegd na 11 minuten:
Of kalenders of agenda's. Soms ook dvd's en/of cd's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt toch met die bonnen een cadeau kopen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Bovenstaand antwoord en het mijne hebben elkaar net gekruist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geeft niets.