Waarom is mijn zorgtoeslag nog niet uitbetaald?

Ik heb op 7 januari zorgtoeslag aangevraagd. Een paar weken daarna heb ik een brief gekregen met een bevestiging van mijn rekening nummer en dergelijke. Tot nog toe heb ik nog geen zorgtoeslag gekregen. Vanaf 1 januari had ik recht op de zorgtoeslag. Waarom heb ik nog niks gekregen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je schrijft,dat je een bevestiging van je rekeningnummer hebt gekregen.
Dat wil nog niet zeggen dat de aanvraag is goedgekeurd.
Waarschijnlijk krijg je daar over nog een bericht, waarin tevens het bedrag van de toeslag vermeld wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt idd. Ik kreeg net, vandaag met de post idd de brief. Het is me helemaal duidelijk.

Andere antwoorden (1)

Omdat het aan het eind vd naand wordt uitbetaald. Ik meen robd de 27ste krijg je, voor de volgende maand.
Januari heb je gemist, dat zal een nabetaling worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg het rond de 20ste