Krijg je in de maand dat je vertrekt naar het buitenland (en dus geen recht meer hebt op Wajong) minder uitkering?

Stel ik vertrek rond de 15e van de maand, krijg ik dan ook maar een halve uitkering of krijg ik zelfs die maand helemaal niets?

PS: Ik ga dus niet op vakantie naar het buitenland.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je krijgt uitbetaald tot op het moment dat je nederland verlaat en elders gaat wonen.
ronron1212
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
Nee tot de dag dat je vertrekt. Ze betalen je echt niet de hele maand