Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

op het werk een ongeluk gehad nu moet ik 4weken in het gips. ik heb nu vervangend werk maar mag geen auto rijde moet ik zelf vervoer regelen of hij?

.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
612

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

dat is jou probleem en niet dat van de baas.
(Lees meer...)
ronron1212
12 jaar geleden
Utrecht
12 jaar geleden
Zowel mijn huidige als vorige werkgever hebben collega's in soortgelijke gevallen wel met taxi's laten halen/brengen. Het is maar net wat je werkgever ervoor over heeft om je te laten werken.
ronron1212
12 jaar geleden
???????????
In principe is het niet de baas z'n taak om te zorgen hoe jij op je werk komt. Als het ongeluk op het werk heeft plaatsgevonden en het is niet door eigen dommigheid, dan kan je proberen of de verzekering die je baas voor jou heeft lopen, het vervoer vergoed.
Als het door onveiligheid op de werkvloer komt, heeft jou baas een probleem. ( arbeidsinspectie)
Anders met het openbaar vervoer of collega's die misschien bereid zijn om je op te pikken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In goed overleg samen een oplossing regelen. Misschien kun je met een collega meerijden. Stel dat je baas een verzuimverzekering heeft kan t zijn dat deze ook bereidt is een gedeelte van (taxi)kosten voor je baas te vergoeden. Als dat betekend dat je daardoor gedeeltelijk hersteld gemeld word zijn ze daar vast voor in. Niet geschoten is altijd mis. Maar het belangrijkste is dat jullie er samen in goed overleg uitkomen. Succes en beterschap.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding