Zou ik importkosten moeten betalen en hoeveel bedraagt dat?

Hey
Ik ga een tablet pc bestellen vanuit Amerika maar ik vraag me af of ik importkosten zou moeten betalen en hoeveel zou dat ongeveer zijn

prijs : 57,07 euro

Ps op de website staat er niets ivm importkosten
zie link
http://www.mcbub.com/item/----Stock-in-US-----VIA-WM-8650-7--Tablet-PC-Android-2-2-Camera-WIFI-3G-Flash-10-1-MID-epad-Silver-142016/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, onder de 140 euro totaalkosten (product, verzendkosten,inpakkosten en dergelijke kosten) hoef je geen invoerrechten te betalen. een tab kost dus bijvoorbeeld 60 Euro, verzendt en pak kosten is 10 euro. Totaal kosten zouden dan 70 euro zijn, 70 x 1,19 = 83,30 euro dit is dan inclusief 19% belasting welke je sowieso betalen.
Kijk dus even op de website wat de totaalkosten incl. verzending zijn naar nederland en reken daar bovenop de belasting van 19%.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je dat zelf bij een bedrijf bestelt wel.
Ik heb ervaring dat het dan bij de douane blijft liggen, en dat je als je geluk hebt daar een berichtje van krijgt. Je moet dan zelf naar het douanekantoor, alwaar je handje contantje moet afrekenen.
Als je iets via een zaak, bv. een boekhandel, bestelt, dan regelen die dat voor je.
12 jaar geleden
Reddie
12 jaar geleden
@proxner, je hebt gelijk. Mijn ervaring dateert van de tijd dat er nog geen internationale vervoerders waren.
Hoeveel belasting dat is, geen idee.
Reddie
12 jaar geleden
Bedankt voor je info.
Vergeet het maar, want dit produkt is alleen bestemd voor inwoners van USA.

***Stock in US, Available Only for US Customers***