Wat is het maximumbedrag dat je mag opnemen bij je eigen bank?? (zie uitleg)

Als ik bijvoorbeeld 1500 euro nodig heb kan ik dit dan ook zo van mijn abn amro rekening afhalen via de geldautomaat? Ik heb het al eerder geprobeerd maar de automaat geeft aan dat ik maar max 500 kan opnemen.

Wat moet ik doen zodat ik toch nog in een dag 1500euro kan opnemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Je kunt binnen bij de balie vragen om verhoging van jou opname limiet .
En als je het geld hebt dan moet je weer terug naar de balie om jou opname limiet weer te verlagen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan de bank even bellen om te vertellen dat je 1500 euro wilt pinnen, dan gaan ze dat voor deze dag aanpassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt dat bij de bank zelf doen, binnen. Ik heb zelf ook een rekening bij de ABN en moest laatst ook zo'n groot bedrag hebben. Aan de balie kun je dit opnemen. Wel legitimatie meenemen (ondanks dat je pint aan de balie).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat bedrag wat je per dag kan pinnen is afhankelijk van
* wat je afgesproken hebt.
Veel mensen stellen zichzelf een limiet van 200 of 300 euro.

* van wat er maandelijks binnenkomt op je rekening.

Met de spaarpas kan bij de geldautomaten van ABN AMRO tot € 500 per dag worden opgenomen. Op aanvraag kan deze paslimiet tijdelijk worden verhoogd.

http://www.spaarbaak.nl/vraagbaak.php?zw=wat+is+het+maximale+pin+bedrag+bij+ing

Je kunt ook drie dagen achter elkaar 500 euro gaan halen.
Heb je verder geen gedoe.