Is het mogelijk om een mail te krijgen, telkens als er geld wordt gestort op je bank? (ING)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van de ing weet ik het niet. Ik zit bij rabo en daar is het wel mogelijk. Ik gebruik het zelf en werkt goed. Bij rabo kun je kiezen tussen mail of sms. Het kost beide hetzelfde. Bij sns werkt dit ook zo. Dus bij ing zal het vast hetzelfde werken.

Antwoorden (2)

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is een sms bij bijna elke bank mogelijk.
Wellicht weet de klantenservice van ING je meer te vertellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 mail weet ik niet maar sms ja. Bij elke transactie AF/By struren ze (ING) een sms bericht op je mobiel. Ga naar ''instelling'' en kijk verder, het is wel handig.

Toegevoegd na 1 minuut:
''struren'' is natuurlijk sturen