Welk bedrijf in Nederland heeft de meeste medewerkers in dienst?

Welk Nederlands bedrijf heeft de meeste werknemers in dienst die in Nederland wonen? Philips? Shell? Ik heb geen flauw idee.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou goed kunnen inderdaad, nog niet aan gedacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat is geen bedrijf :)

Antwoorden (2)

Randstad is verreweg de grootste werkgever van nederland
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als in geplaatste medewerkers ergens anders of echt bij hen werkt? Bron?
ronron1212
12 jaar geleden
Uitzendkracht zijn in dienst van randstad die betaald de lonen . De klanten van randstad betalen de factuur aan randstad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
RonRon heeft hier gelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
RonRon heeft wel gelijk in principe. Ik denk dat de vraagsteller hier even scheidsrechter zal moeten spelen en besluiten of hij uitzendkrachten als medewerkers van het uitzendbureau rekent, of als medewerkers van het bedrijf waar ze daadwerkelijk hun werk verrichten.
Specifiek heb ik het niet gevonden, wel een link naar een site met alle bedrijven in Nederland die meer dan 10.000 werknemers in dienst hebben.

http://www.companyspot.nl/bedrijfsprofielen?filter114[0]=MTAuMDAwKw%3D%3D

Toegevoegd na 2 minuten:
En hier nog een overzicht van de 50 grootste bedrijven in Nederland:
http://www.symbaloo.com/?quickstart=1

Specifiek gesorteerd op aantallen werknemers kan ik niet vinden.