wat kost het om op tv te kunnen komen voor 30 seconden?

geld kosten om op tv te kunnen komen voor 30 seconden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bij manbijthond kan je aanmelden en het kost niets als goed is .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ergens tussen de 0 euro en de 3 miljoen dollar.

0 euro bij allerlei programma's als kandidaat of publiek, journaal, enzovoort.
3 miljoen dollar is betaald voor een 30 seconden reclame bij de superbowl van dit jaar.

Overigens, als je het goed doet krijg je geld voor je tv optreden, dan kost het niets :)