Dringende vraag! Hoeveel uitwonende beurs krijg ik en wanneer?

Ik word 9 januari 18 en 13 februari ga ik op stage. Ik moet waarschijnlijk op kamers. Hoeveel uitwonende beurs krijg ik en wanneer gaat dat in? Mijn moeder werkt full-time en mijn vader onregelmatig, niet zo veel. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan je uitrekenen op de site van het DUO. Daar kan je het ook gelijk aanvragen.

Antwoorden (1)

Je kunt je gegevens invullen op de site (zie link hieronder) van de IBgroep.
http://www.ibgroep.nl/particulieren/studiefinanciering/studiefinanciering.asp
Je kiest eerst welke situatie op jou van toepassing is en dan kun de op de volgende bladzij de rekenhulp aanklikken. Met behulp daarvan kun je het bedrag uitrekenen. Dan weet je het in ieder geval alvast globaal.
Pas als je het allemaal echt aanvraagt wordt het waarschijnlijk exact duidelijk, omdat ook alle inkomensgegevens van je ouders worden opgevraagd.