Als er staat: schrijf dit bedrag over onder vermelding van uw inschrijfnummer (123456), waar moet ik dit inschrijfnummer dan vermelden?

Moet ik mijn inschrijfnummer dan invullen bij 'betalingskenmerk acceptgiro' of bij 'mededeling' ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
17.1K

Het beste antwoord

Niet de acceptgiromogelijkheid gebruiken maar de mogelijkheid van het geven van een omschrijving van de gewone overschrijiving.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
Heel juist

Andere antwoorden (3)

Bij mededeling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mededeling
een acceptgiro heeft een betalingskenmerk

een inschrijfnummer is vermoed ik van de
dienst/school/product die je afneemt ?
12 jaar geleden
Niet bij het betalingskenmerk acceptgiro, wat dat is het nummer dat op een acceptgiro staat.
Dus bij "mededeling".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij gebruik van een acceptgiro is er geen ruimte voor een mededeling