Jan Modaal heeft een mbo-opleiding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jan Modaal is een benaming voor iemand met een gemiddeld inkomen. Dit zegt dus niets over het opleidingsniveau. Jan Modaal kan een WO-diploma hebben of alleen de basisschool hebben gevolgd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt aan hoe ambitieus Jan is. Sommige Jannen nemen genoegen met een baan die niet zo veel oplevert, al hebben ze een VWO opleiding.
Bovendien liggen tegenwoordig de banen niet voor het ooscheppen,zodat Jan ook wel genoegen neemt met een baan die niet bij zijn opleidingsniveau past!