In welke volgorde moet een factuur opgesteld zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
wat bedoel je nu precies met je vraag

Het beste antwoord

Op een factuur behoren de firmanaam het btw nummer het kvk nummer te worden vermeld in de kop
Leveringen ex btw
onder aan de factuur het btw bedrag en totaal bedrag

Toegevoegd na 44 seconden:
Ik veer geet nog het factuurnummer dit is een oplopend nummer per factuur.
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
na onderzoek blijkt dit antwoord het beste te zijn, bedankt. anderen ook bedankt natuurlijk.

Andere antwoorden (2)

De enige eisen die aan een factuur gesteld worden zijn:
Firmanaam, bedrag, BTW bedrag, nummer, datum.
De volgorde is niet van belang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
kvk nummer en btw nummer zijn verplicht
Een factuur aan een particulier is vormvrij: wettelijk gezien hoef je daar geen factuur aan te geven dus er hoeft dan ook niets verplicht op.

Bij een factuur aan een bedrijf geldt een hele lijst met eisen. Hierbij is de volgorde niet van belang, maar wel de volledigheid. Zie de site van de belastingdienst voor het hele rijtje.