€80,69. Volgens http://www.wisselkoersen.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohh dankuwell
Op het moment waarop ik dit schrijf: € 79,84. Dat is de interbancaire koers, dus de koers die de banken onderling hanteren.

Als *jij* dollars in euro's wisselt, zul je minder euro's krijgen. Dat komt doordat de bank kosten rekent. Hoeveel kosten, dat hangt af van de bank en van de manier waarop je omwisselt (overschrijving, kredietkaart, contant, cheque, ...). Reken voor dit bedrag, en voor een elektronische overschrijving, op kosten van rond de € 2. Voor $110 krijg je dan dus ongeveer € 78.
Cryofiel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dankuwel
Tip: xxx [valuta] in [andere valuta] is een standaard functie in Google.

Dus als je in Google intypt `110 dollar in euro` krijgt je direct het antwoord, momenteel
`110 U.S. dollars = 80.9121 Euros`

De werkelijke koers kan per datum, bank, aan-/of verkoop natuurlijk iets schelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de antwoorden op deze vraag te zien, wisselt de koers zo ongegveer elke MINUUT.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedanktt