waar kan ik subsidie aanvragen voor een buurtvereniging?

Voor onze buurtvereniging (met eigen buurtgebouw en staat ingeschreven bij kvk), zijn wij op zoek naar instanties die subsidies verstrekken voor in ons geval noodzakelijke vernieuwingen aan ons gebouw. Wie heeft idee waar ik dit zou kunnen aanvragen? Bij onze eigen gemeente al een aanvraag gedaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wordt lastig, als je het nieuws volgd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad lastig, want de overheid wil af van de subsidie voor buurthuizen etc..

Antwoorden (2)

Je zult op zoek moeten naar stichtingen zoals

Jantje Beton wil dat kinderen vrij buiten kunnen spelen in hun eigen buurt. Daarom financieren en organiseren we projecten die dat mogelijk maken.

www.jantjebeton.nl/

Wat voor aktiviteiten doe je in dat buurtgebouw?
Is daar een stichting voor?
Die schrijf je een goed onderbouwde bedelbrief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de rabobank heb je "de eerste klap". (volgens mij is de naam dit jaar veranderd, maar daar ben je snel genoeg achter) Je kunt 1 keer per jaar een bedrag aanvragen voor een bepaald project. Volgens mij tot max. 500 euro.
Wij vragen ieder jaar een bijdrage voor een project, en het is tot nu toe altijd toegewezen.