matig je internetgebruik.je hebt byna je bloxlimiet bereikt.deze sms kreeg ik net.ik dacht dat voda inet blox onbeperkt was?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dan maar even in de vorm van een antwoord, een citaat uit de voorwaarden (zie link hieronder): Voor “Zorgeloos Mobiel Internet” geldt de “normaal gebruik”-clausule, dat wil zeggen dat je binnen Nederland tot 50 MB per maand onbeperkt toegang hebt tot internet. - Na overschrijding van dit normaal gebruik zal Vodafone contact opnemen met Contractant om het gebruik te matigen. Indien overschrijding van het normaal gebruik gedurende drie maanden plaatsvindt binnen een periode van 12 maanden, kan Vodafone het boven normaal gebruik in een daaropvolgende maand in rekening brengen. Contractant wordt hierover voorafgaand door Vodafone geïnformeerd. - Vodafone behoudt zich het recht voor om in uitzonderlijke gevallen (van gebruik) en ingeval van misbruik Zorgeloos Mobiel Internet te beëindigen. Het wordt me niet helemaal duidelijk of het hier over hetzelfde abonnement gaat.

Bronnen:
http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20/pdf/0...

nee bloxlimiet komt in getale, is dus ook niet oneindig....als je denkt dat voda inet blox onbeperkt was? tsja dan kom je mooi van een koude kermis thuis........

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100