Onze 13 jarige zoon heeft ontheffing gekregen van de leerplicht wet, de kinderbijslag stopt, is hier nog iets aan te doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waaraan? Dat hij ontheffing van de leerplicht krijgt, of dat jij gerelateerd aan die ontheffing geen kinderbijslag meer voor hem krijgt? Met andere woorden: wat wil je bereiken? Dat hij die ontheffing niet krijgt en jij wel kinderbijslag voor hem ontvangt, of dat hij die ontheffing wel krijgt en jij toch kinderbijslag voor hem ontvangt?
itsme
14 jaar geleden
Je moet echt veel meer informatie geven over het hoe en waarom, voordat we hierop goed kunnen antwoorden.

Het beste antwoord

Ga hier eens kijken, er staan in ieder geval telefoonnummers in waar je je vragen kunt stellen.

http://www.westmaasenwaal.nl/web/show/id=77697/dbid=49/typeofpage=42723
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel, ik kan hier mee verder.

Andere antwoorden (1)

Ligt aan de reden waarom de ontheffing er is, als het bijvoorbeeld op medische gronden is, heb je nog steeds recht op kinderbijslag.