Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kom ik niet in problemen met een factuur?

ik heb een domeinnaam gekocht. nou eigenlijk 2
de eerste zat een spelfout in maar omdat ik zou weinig gegevens i hoefde te voeren(naam adres telefoon) ging het allemaal te snel.
nu heb ik het bedrijf gezegd dat ik de factuur wil annuleren maar ze zeiden dat kan niet omdat ze het domein al aangevraagd hadden. maar ik kan toch alle betalingen terugkrijgen dat ik op internet gekocht heb binnen acht dagen?

ik heb nog niet betaald maar ik ben bang dat je een incasso ventje sturen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je nog binnen de tijd is, mag je zelfs wanneer het perfect zou zijn opzeggen.
Laat staan dat er een verkeerde domeinnaam aangehouden dient te worden.

Verstandig is om een mailtje te sturen, voor jouw bewijs alleen al en een aangetekende brief te sturen, dit zodat er dan nooit beweerd kan worden dat deze niet verstuurd is.

Raad je aan niet in zee te gaan met een bedrijf wat niet eens een aanpassing wil maken aan het belangrijkste, de domeinnaam.
Zij verkopen de hosting duurder door aan jou krijg ik het idee, zoek een ander :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding