hoe kom ik niet in problemen met een factuur?

ik heb een domeinnaam gekocht. nou eigenlijk 2
de eerste zat een spelfout in maar omdat ik zou weinig gegevens i hoefde te voeren(naam adres telefoon) ging het allemaal te snel.
nu heb ik het bedrijf gezegd dat ik de factuur wil annuleren maar ze zeiden dat kan niet omdat ze het domein al aangevraagd hadden. maar ik kan toch alle betalingen terugkrijgen dat ik op internet gekocht heb binnen acht dagen?

ik heb nog niet betaald maar ik ben bang dat je een incasso ventje sturen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Als je nog binnen de tijd is, mag je zelfs wanneer het perfect zou zijn opzeggen.
Laat staan dat er een verkeerde domeinnaam aangehouden dient te worden.

Verstandig is om een mailtje te sturen, voor jouw bewijs alleen al en een aangetekende brief te sturen, dit zodat er dan nooit beweerd kan worden dat deze niet verstuurd is.

Raad je aan niet in zee te gaan met een bedrijf wat niet eens een aanpassing wil maken aan het belangrijkste, de domeinnaam.
Zij verkopen de hosting duurder door aan jou krijg ik het idee, zoek een ander :)