Op welke leeftijd gaan acteurs en actrices met pensioen in Nederland?

Acteurs en actrices behoren ook tot een beroep en zullen ook een keer met de fut moeten lijkt mij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de VUT is inmiddels afgeschaft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En fut hebben ze al.

Het beste antwoord

acteurs hebben een vrij beroep. betekent dat ze zelf hun pensioen moeten regelen. ze hebben dus ook zelf in de hand, om te bepalen of ze willen stoppen met werken, of nog even willen doorgaan. er is dus geen pensioengerechtigde leeftijd vastgesteld.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het verschilt per persoon, en waarschijnlijk ligt het eraan hoeveel ze verdienen. Als ze op hun 40ste al miljonair zijn, hoeven ze niet meer verder te werken, maar ze vinden het (hoop ik) ook wel leuk om te doen, en om nou vanaf je 40ste thuis te gaan zitten is ook wel saai.
Ze kunnen gewoon zelf weten wanneer ze stoppen dus.