Krijg je als je geld bij dsb had staan ook de opgebouwde rente terug?

via het zogenaamde depositogarantiestelsel

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

Lijkt mij van wel hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tot de bank failliet gaat krijg je de opgebouwde rente

Toegevoegd na 7 minuten:
Je krijgt de spaarrekening en deposito (geen achtergesteld) tot €.100000,00 per persoon terug via het garantie stelsel. De opgebouwde rente krijg je tot de bank failliet gaat maar dat is nog niet het geval hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. helaas
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Voor eventuele vragen over het Depositogarantiestelsel kan men terecht bij de website van DNB of bij haar Informatiedesk, via gratis telefoonnummer 0800-020 1068 (vandaag van 09.00 – 19.00 uur, later deze week in ieder geval tijdens kantooruren)."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het geval van Icesave heeft Wouter Bos ook nog eens keer de gederfde spaarrente 5,25%(!) vergoed. Dus dat zal wel zo horen.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meneer Bos heeft de rente na de val van Icesave NIET uitbetaald. In totaal heb ik zelf vorig jaar 3 maanden dus geen rente ontvangen.