mag ik naar de bank gaan met contant geld en dan het op de bank zetten als minderjarige?

ik heb hier €100.- contant liggen en wil dat op de bank hebben.
mag ik nu naar de bank en dan het geld contant geven en dat de bank het op mijn rekening stort? (ik ben minderjarig)

Toegevoegd na 1 minuut:
en kost dit ook extra geld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dit is gratis (in ieder geval bij de ing)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een jongerenrekening bij ing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een jongerenrekening bij ing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry dat ik 2 keer achter elkaar dezelfde reactie heb gegeven.
ging prongelijk

Het beste antwoord

Je kan het geld storten op de rekening die jij wilt. Er zitten geen extra kosten aan. Bij ABN kun je het ook storten via een automaat. Andere banken vast ook wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja hoor dat mag gewoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het openen van de rekening kun je niet zelf alleen, storten wel