Als een offerte op een bepaalde datum verloopt wat houdt dat dan in en wat moet ik doen?

Ik heb een offerte voor licht en geluid voor een schoolfeest we zijn akkoord gegaan, maar wat moet ik doen als hij morgen verloopt? Het schoolfeest is 28 oktober.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Je zegt dat je akkoord bent gegaan, heb je de opdrachtnemer daar al van op de hoogte gesteld? Zo niet: dan bel je hem morgen even op dat hij de opdracht krijgt en stuurt er netjes een bevestigingsbrief achteraan. Check in het telefoongesprek nog even of dat wat de opdrachtnemer betreft akkoord is.

In jullie 'uitvraag' zul je wel gezet hebben dat het feest pas 28 oktober is, en de opdrachtnemer bedoelt met de vervaldatum van de offerte te zeggen dat hij voor of op die datum antwoord wil hebben op zijn aanbod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

aannemende dat je de datum van gebruik ook in de offerte hebt staan, zeggen of je akkoord gaat of niet. Ga je akkoord, dan gelden de afgesproken voorwaarden op de afgesproken datum. Laat je niets horen, dan gelden de voorwaarden (en prijzen) niet meer. Is normale gang van zaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het aanbod voor een te leveren dienst of goederen tegen die prijs vervalt. Dan kan je een nieuwe offerte aanvragen en die kan evt duurder if goedkoper uitvallen (agv prijsstijgingen producten, btw of door vraag eb aanbod etc..). Je kan proberen het te verlengen? Zorg dat je het op schrift hebt. Of zorgen dat je akkoord krijgt voor die offerte van de schoolleiding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de offerte morgen verloopt dan is deze niet meer geldig.
Je kan vragen om een nieuwe offerte,of om de offerte met een paar dagen te verlengen