Als ik tijdig, tot ik een nieuwe kamer heb, bij mijn vriend op zijn studenten kamer woon, krijg ik dan een uitwonende beurs?

Ik woon nu op kamers maar door extra kosten/noodsituatie moet ik mijn te dure kamer uit. Ik wilde dan tijdelijk bij mijn vriend op zijn studenten kamer gaan wonen. om vanuit daar een goedkopere kamer te zoeken. (mijn ouders wonen te ver weg van school) Maar kan ik dan een uitwonende beurs aan vragen dus op dit adres inschrijven bij duo en bij de gemeente en moet zijn huisbaas hier toestemming voor geven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als de huisbaas het goed vind wel. Al vraag ik me sterk af of dat bij een studentenkamer het geval zal zijn. Als die het goed vind kun je je bij de gemeente inschrijven op dat adres.