Het importeren van transacties van de Rabobank lukt sinds een week niet meer. Iemand een oplossing?

Sinds begin oktober probeer ik regelmatig nieuwe transacties van de Rabobank (met hun mut.asc-bestand) te importeren, maar dit lukt niet meer.
Het beeld blijft op "Je rekening(en) worden bijgewerkt" staan, en er gebeurd niets.
Ik heb inmiddels Google Chrome, Mozilla Firefox en Internet Explorer geprobeerd. Met geen enkele browser lijkt het te lukken.
De automatische bijwerk assistent durf ik niet te proberen, omdat er dan een heleboel dubbele transacties in verschijnen. Het hele financiële plaatje ligt dan overhoop.

Heeft iemand enig idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

sinds de yuno naar afas switch lukt het mij ook niet meer om csv bestanden in te laden. heb hier reeds 2x melding van gemaakt, zonder enig antwoord of oplossing helaas. :-(

Heren, De oplossing is om de oude bijwerkassistent te verwijderen(de-installeren) en dan via de Afas(Yunoo) site bij "Beheer rekeningen" de nieuwe bijwerkassistent te installeren. Groet en succes, Ron

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100