Kan ik bij de bankof bij een postkantoor dollars tot euros omwisselen en moet ik Dan een legitimatie mee?

?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

je kunt het beste naar het stadsion gaan daar kun je elke valuta omwisselen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hm.. kon altijd wel; /Een andere [zekere] plek is het grenswissekantoor, welke op veel stations te vinden zijn

Toegevoegd na 1 minuut:
en ja, ing bv doet dat ook nog gewoon: http://www.ing.nl/particulier/betalen/betaalpakketten/geld-opnemen-en-storten/buitenlands-geld.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In beperkte mate kan je bij elke bank (geen bijkantoren) zonder legitimatie wisselen. Een paar honderd dollar kan meestal wel, je moet niet met duizenden dollars aankomen.
jc54