Komt mijn bestelling dan nog aan?

Ik heb een kabeltje bestelt maar in de ordermail zie ik nu dat ik een spelfout gemaakt heb ik de straatnaam. het huisnummer en postcode klopt wel. Komt mijn bestelling nu nog gewoon aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (4)

Daar ga ik wel van uit. Sorteren gebeurt op postcode/huisnummer... een spelfoutje zou de postbode over het hoofd moeten kunnen zien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
99% kans van wel, de postbode kijkt naar de postcode en het huisnummer, de staatnaam is niet belangrijk (tenzij de postcode ontbreekt, dan weer wel..)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat komt wel aan.
Op hyves heb ik lariekoek ingevuld bij mijn gegevens en laatst kwam er een pakje met als onzin straatnaam; Mooiste plekje van de wereld. mijn huisnummer en postcode klopten wel en de post heeft het keurig bezorg. Zelfs mijn achternaam klopte niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang je postcode en huisnummer en eventueel verdieping nummer maar klopt :)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap de min niet. De post komt gewoon aan met een postcode en huisnummer, zelfs als je alleen dit op de voorkant van een envelop zet zoals: 1234AA 8 (voorbeeldnummers, overduidelijk, met hier een postcode en huisnummer).