Ik verdien en ik spaar, hoe boek ik dat het beste?

Goed, ik werk nu al een tijdje, en ik verdien daarmee mijn loon, omdat ik bijna geen kosten heb, spaar ik bijna integraal mijn loon en als ik uitgaven heb (zoals vakantie) plan ik dit altijd in dat in mijn financiele gegevens er altijd netjes minimum 1000 EUR van mijn zichtrekening naar spaarrekening gaat...

Die rekeningen heb ik beide in mijn Yunoo zitten... Maar als ik nu naar deze maand kijk bv, zie ik dat ik (fictief) 3000 EUR heb verdiend, maar ook 300 heb uitgegeven, zogezegd aan "sparen". Hoe zou ik dit transparanter kunnen weergeven in mijn financiele gegevens?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste gast,

Als ik het goed begrijp heb je beide rekeningen in Yunoo zitten en zijn beide rekeningen up to date.

Ik vink altijd het vakje aan "transacties onderlinge rekeningen verwijderen".

Mocht dit niet werken, wat bij mij weleens gebeurt, dan kan je het altijd nog handmatig uitschakelen in het transactie overzicht. (aanvinken en daarna uitschakelen). Het blijft dan nog wel zichtbaar maar wordt niet verrekend als uitgaven en inkomsten.